یادش بخیر
کمق(کموک تورکلری)
کموک تورکلری
دو شنبه 22 شهريور 1395برچسب:, :: 17:29 :: نويسنده : گودرز غلامی

یادی از گذشته

مدرسه کمق در سال 1359

دوستانی که در این عکس هستند بعضی آشنا بعضی نا آشنا هستند اگه کسی کامل میشناسه بگه

من خودم بعضی از این عزیزان رو شناختم:

علی معماری - مودب غلامی - امامعلی - فکر کنم بال علی - دیگه بقیه مشکله............



نظرات شما عزیزان:

هم کتی
ساعت9:08---28 شهريور 1395
سلام ممنونم ازاین عکس خاطره انگیز البته بنده هم چند نفر راشناسایی کردم :


ردیف اول چپ به راست 1- بهراد محرم زاده 2- عزت تقی پور 3-گودرز غلامی 4- بهمن رستم پور5- کریمان کریمی 6-کیومرث همتی 7-نورعلی شوطی


ردیف دوم: 1-میرزآقا غلامی2- مروت غلامی3- دیانت غلامی 4- جشنعلی حسنی 5- عشقعلی بابایی


ردیف آخر چپ به راست: 1-بالعلی قلی پور 2-زبر دشتی 3-........4-....... 5- معلم (سیاب مکاییلی )6-حسین ابراهیمی 7-امامعلی شیری 7-مودب غلامی 8-قشمعلی معماری
پاسخ:احسنت به شما که خیلی عالی شناسایی کردی و منو به خاطرات دور دست بردی


فرزاد
ساعت19:57---24 شهريور 1395
من که خودم نمیشناسم . ولی اینا هم هستند : زبر دشتی ، میرزآقا ، مروت غلامی ، دیانت غلامی ، جشنعلی ، بهراد محرم زاده ، عزت لطیفی ،

سلیم
ساعت11:08---23 شهريور 1395
البته فک کنم ردیف پایین نفر سوم از چپ گودرز باشه !

سلیم
ساعت10:56---23 شهريور 1395
بد نیست نفرات را تا جایی که امکان دارد و شناخته می شوند معرفی نمایید ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





حدیث موضوعی